terug
Hoe kunnen we u helpen?


Hoe kan ik het type behandeling veranderen, de datum aanpassen en push-notificaties uitzetten?

ViaSana kan dit niet voor u aanpassen, maar u kunt het eenvoudig zelf doen. Open de app en klik rechtsonder op het tandwiel, u komt in het tabblad "instellingen" waar u een aantal zaken kunt aanpassen.

Wat moet ik doen als ik geen geschikte telefoon of tablet heb?

U krijgt altijd informatie op papier mee over uw behandeling. De informatie die op papier staat komt altijd overeen met de informatie die in de app staat. U mist dus geen informatie als u de app niet kunt gebruiken.

Wat moet ik doen als mijn behandeling niet in de app staat?

Bij uw gesprek met de opnameplanning heeft u een folder meegekregen. De titel van de folder komt overeen met de titel van de behandeling die in de app staat. Als uw behandeling er niet bij staat kunt u alleen de papieren folder gebruiken.

Er zijn geen resultaten gevonden op uw zoekwoord.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Staat uw vraag of antwoord er niet bij? Neem vrijblijvend contact met ons op