terug
Hoe kunnen we u helpen?


Na het invullen van de vragenlijst wordt er gevraagd om een patiëntnummer en opnamenummer in te vullen. Deze heb ik niet. Wat moet ik doen?

Als u klaar bent met het invullen van uw vragenlijst, komt u automatisch op het start scherm van onze kliniek terecht. Daar wordt naar deze nummers gevraagd. U hoeft dus niks te doen; u bent immers klaar met invullen. Deze nummers heeft u alleen nodig gehad bij uw aanmelding.

Een ander gewricht dan waaraan ik behandeld word/ben geeft ook klachten. Kan ik de vragenlijst dan wel invullen?

Ja, u kunt de vragenlijst invullen. Kies altijd het antwoord dat het beste past bij uw gevoel. Als u de vraag alleen over uw (nog) behandelde gewricht kan beantwoorden, graag. Mocht dit niet lukken, dan neemt u beiden mee in uw antwoordkeuze. Er is geen fout antwoord mogelijk.

Ik heb geen persoonlijke terugkoppeling gehad nadat ik de vragenlijst heb ingevuld. Klopt dit?

Helaas is het niet mogelijk om u persoonlijke terugkoppeling op uw ingevulde vragenlijsten te geven, want wetenschappelijk gezien kunnen we de vragenlijst (nog) niet op individueel niveau gebruiken. Voor medische vragen adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met de kliniek via 0485 476 330. 

Ik kan niet door naar de volgende pagina bij het online invullen van de vragenlijst. Wat moet ik doen?

Controleer op de pagina of alle vragen ingevuld zijn. Indien een vraag niet beantwoord is, kunt u niet verder naar de volgende pagina. Mocht het helaas nog niet lukken, mailt u ons gerust op mijnviasanaresultaat@viasana.nl.

Mijn behandeling is al één, twee, vijf of tien jaar gelden en toch ontvang ik een vragenlijst. Klopt dit?

Het kan zeker kloppen dat u op dit moment nog een vragenlijst van ons ontvangen heeft. Wij willen ook graag op de lange termijn weten hoe het met u gaat. Deze informatie gebruiken wij anoniem om de zorg te optimaliseren en nieuwe patiënten voor te lichten. Afhankelijk van uw behandeling ontvangt u op één, twee, vijf of tien jaar uw laatste vragenlijst.

Ik heb dezelfde vragenlijst al een keer ingevuld. Klopt dat?

Het kan zeker kloppen dat u deze vragenlijst al een keer ingevuld heeft. Door vóór en na de behandeling exact dezelfde vragenlijst in te vullen, kunnen wij zien wat uw vooruitgang is. Dit is hele waardevolle informatie voor ons. Deze informatie gebruiken wij anoniem om de zorg te optimaliseren en nieuwe patiënten voor te lichten. Afhankelijk van uw behandeling ontvangt u om de paar maanden een vragenlijst.

Er is geen ruimte voor een opmerking of toelichting in de vragenlijst. Wat moet ik nu doen?

Het klopt inderdaad dat er geen mogelijkheid is een toelichting te geven op de door u gekozen antwoorden. Mocht u een medische vraag hebben, dan helpen wij u graag persoonlijk via 0485 476 330. ViaSana werkt met wetenschappelijke vragenlijsten, zodat we volgens de officiële regels meten wat we willen weten van u als patiënt. Deze informatie gebruiken wij anoniem om de zorg te optimaliseren en nieuwe patiënten voor te lichten. Mocht u feedback hebben op de vragenlijst is deze van harte welkom via mijnviasanaresultaat@viasana.nl. Aan de hand van uw feedback en de wetenschappelijke literatuur houden wij onze vragenlijsten up-to-date.

Er zijn geen resultaten gevonden op uw zoekwoord.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Staat uw vraag of antwoord er niet bij? Neem vrijblijvend contact met ons op